
Bir Fikri Yaratıcı Yapan Nedir?
Bir iki hafta önceki yazımda yaratıcı olmanın yollarını genç meslektaşlarımıza açıklamaya gayret ederken yaratıcılığın belli başlı kriterlerinden bahsetmiştim. Bu seferki yazımın konusuysa

Bir iki hafta önceki yazımda yaratıcı olmanın yollarını genç meslektaşlarımıza açıklamaya gayret ederken yaratıcılığın belli başlı kriterlerinden bahsetmiştim. Bu seferki yazımın konusuysa

Sosyal medya mecralarının en popüleri olarak tanımlanan Instagram, doğru pazarlama taktikleri ile kullanıldığında markalar için pek çok avantaj sunuyor. Hedef kitle ile

‘‘Bizim iyi bir markalamaya ihtiyacımız var!’’, ‘‘Marka olmak istiyoruz!’’, ’‘Hedef kitlemizin algısında farklı bir marka olmak istiyoruz.’’ Bu ve benzeri birçok cümle

Ajansın kapısını çalan her müşterimiz yaratıcı bir iş, bir kampanya beklentisini taşır, mesleğe henüz başlayan gençler yaratıcı olma isteği ile yanar tutuşur,

Nörobilim ve pazarlamanın bir araya gelişiyle ortaya çıkan bir kavram olan nöropazarlama, günümüzde içerik üretiminde etkileyiciliği artıran teknikler sunuyor. İçerik üretimi, reklam

Hedef kitlenin markayı tanımak adına başvurduğu ilk yerlerin başında şüphesiz hakkımızda sayfası geliyor. Markaya dair bilgi edinmek ve araştırma yapmak için ziyaret

Tüketicilerin harcanabilir gelirlerinde azalma, tutumlu olma eğilimlerinde artış olduğu zamanlarda iletişimcilerin; marka yöneticilerine reklamlara devam etmelisiniz diye ısrar etmesinin pek çok nedeni

Pandemi etkisi ile sosyal izolasyon ortamında olmak durumunda kaldığımız hem zorlu hem de farklı deneyimler yaşadığımız 2020’de, dünya genelinde sosyal medya kullanımı

Pazarlama, reklam ve sanat dünyasının dinamiklerinin yeniden belirlendiği, dijitalleşmenin ve sanal ortamların öneminin pratiğe geçtiği bir yılı geride bırakıyoruz. Bu yıl yaşananlardan

Gelişen teknoloji ile birlikte dijitalleşmenin de gittikçe hız kazanması pazarlama stratejilerinde de yeni yaklaşımların benimsenmesine yol açtı. Günümüzde müşteriler markalar ile iletişim