Sosyoloji, psikoloji, istatistik, sanat bilimlerinin gücünü teknolojiye, tasarıma ve yaratıcılığa entegre ederek markalarımıza uzun vadede ama hep ilk günkü heyecan ve tutkuyla iletişim partnerliği yapıyoruz. Değişen tüketim alışkanlıklarını, temas noktalarını ve etkileşim seçeneklerini sürekli analiz ederek hitap ettiğimiz kitleleri onlarla empati kurabilecek kadar iyi tanıyor ve anlıyoruz. Online ve offline kanallarda hayata geçirdiğimiz tüketici hislerine dokunan, kitleleri harekete geçiren, algıları ve tutumları değiştiren etkin çalışmalarımızın başarısı işte buradan; analiz yeteneğimizi yaratıcı bir anlatımla sentezlememizden kaynaklanıyor.
Kamu ve özel sektörde büyüme, bilinirlik ve rekabet avantajı kazandırmak için el sıkıştığımız iş ortaklarımızı; iletişim yeteneklerine, reklam vizyonuna, çalışma disiplinine saygı ve hayranlık duyduğumuz profesyonel ekiplerimize emanet ediyoruz. Fabrikasyon üretim stiline baş kaldırarak özgün reklamcılık yaklaşımını benimseyen çalışma arkadaşlarımızla markalarımıza daha çok zaman ayırıyor, daha nitelikli çalışmalar hazırlıyor, daha keyifli bir iş süreci izliyoruz.
Araştırmaya, gelişmeye, üretmeye sırt çevirme lüksümüzün olmadığı bu sektörde bilgimizi, deneyimlerimizi, öngörülerimizi sadece markalarımıza değil, çalışanlarımıza da aktarmayı ajans kültürümüzün ayrılmaz bir parçası olarak görüyoruz. Bugün İstanbul’dan ABD’ye kadar dünyanın farklı noktalarında, üst düzey kurumlarında başarı hikayesi yazan yeteneklerin Mandalina’nın kampüsünde yetkinliklerini geliştirdiğini bilmek bizim için çok anlamlı ve oldukça kıymetli