
Markalar İçin Sevgililer Günü Stratejisi Oluşturma
Özel günlerde markalar genelde bir kafa karışıklığı yaşar. Bu özel günle ilgili bir paylaşım yapılmalı mı yoksa yapılmamalı diye sorular oluşur. Önümüzde
Özel günlerde markalar genelde bir kafa karışıklığı yaşar. Bu özel günle ilgili bir paylaşım yapılmalı mı yoksa yapılmamalı diye sorular oluşur. Önümüzde
Bir sabah uyandık ve o da ne? Instagram’ın kare ızgarası gitmiş, yerine dikdörtgen bir ızgara görünümü gelmiş. Uygulama, ilerleyen günlerde değişmeye ve
Dijital dönüşüm trendi ve çağa ayak uydurma gerekliliği, görsel iletişim ve reklamcılık sektörlerinin vazgeçilmez bir parçası haline gelmiş durumda. Bu hızla akan
Tüketicilerin reklama olan güveni, konvansiyonel medyada olduğu gibi dijital mecralarda da sürekli olarak etkileşimde bulundukları içeriklerden etkilenmektedir. Bu durum, bireylerin reklama karşı
Yaygın olarak kullandığımız sosyal medya platformlarında içerikleri neye göre görüyoruz? Kullandığımız bütün platformların kendine özel bir yapay zeka algoritması var. Bu algoritma
Sosyal medyanın hayatımızda yaygınlaşmasıyla beraber aslında hepimiz aynı köylü olduk. Hatta bunu tanımlamak için bir kavram bile var. Global köy. Global köyü
Sosyal medyanın hızlı, değişken ve dinamik yönü; kullanıcıları yakalamak isteyen markaların reklam ve pazarlama süreçlerinde zorlanmasına neden olabiliyor. Sosyal medya stratejilerini yükselen
İçinde bulunduğumuz yılın başlarında öngörülen trendlerle günümüz reklamcılık pratiklerine ve öngörülere bir göz atmak istedik! Hangi trendler doğru tahmin edildi, hangileri seneye
Son dönemlerin en popüler mecrası olarak karşımıza çıkan Tiktok, Z kuşağı tarafından kullanılan, yalnızca bağımlılık yapan bir kaydırma aracı değil; viral olmak
İnsanlık olarak hiç olmadığı kadar hızlı ve kolay şekilde bilgiye ulaşıyoruz. Üstelik bu hız ve kolaylık, gün geçtikçe artmaya devam ediyor. Ancak