
Instagram’da Satış Artırma Taktikleri
Girişimciliği destekleyen ve online satışa yönelik faaliyet alanı yaratan en popüler mecraların başında Instagram geliyor. Günümüzde Instagram üzerinden satış gerçekleştiren markaların sayısı

Girişimciliği destekleyen ve online satışa yönelik faaliyet alanı yaratan en popüler mecraların başında Instagram geliyor. Günümüzde Instagram üzerinden satış gerçekleştiren markaların sayısı

Tüketiciyi içine alan, pazarlama dinamiklerini markanın lehine çeviren somut ve başarılı fikirler çok sık ortaya çıkmaz. Tabii doğru ilhamı nerede bulacağınızı biliyorsanız

Markaların sosyal medya pazarlaması için kullandığı en etkin mecraların başında gelen Instagram’da güncel verilere göre 25 milyondan fazla işletme hesabı bulunuyor. Marka

Marka yöneticileri ile gerçekleştirdiğimiz toplantılarda ve sohbetlerde ortak bir kaygıya ekip olarak şahitlik ediyoruz. ‘‘İşler yolunda, kampanya başarılı devam ediyor, satışlardaki hedeflerimize

Müşteri ve marka arasındaki uçtan uca devam eden bir etkileşim süreci olarak tanımlayabileceğimiz müşteri deneyimi, rekabetin her geçen gün hız kazandığı dijital

Pandemi ile bir yıldır mücadele ediyoruz; tüm dünya ekonomik, sosyal ve psikolojik olarak bu süreçten etkilendi. Ancak etkinin ne boyutta olduğu, nelere yol

İçerik pazarlaması, günümüzde markaları geniş kitlelere ulaştıran en güçlü yollardan biri. Ancak büyük amaçlarla çıkılan bu yolculukta gözden kaçırılan, ufak görülse de

Pek çok şirket mobilleşme ve dijitalleşme konusunda takdir etmeye değer bir başarı yakalarken bazı şirketler de nereden başlayacağı konusunda şüpheli, attığı adımların

Geçtiğimiz marttan bu yana evden çalışmaya uygun olan iş kolları, özellikle de beyaz yakalılar ofisten çalışmayı bıraktı, evlere geçti. Evden çalışanlar hem

Bir önceki yazımda köklü ve kurumsallaşma yolunda emin adımlarla ilerleyen markaların neden başarıyı yakalamakta ve sürdürmekte zorlandığına değinmiştim. Kurum içindeki pazarlama engellerini