
Unutulmaz Lansmanlar Nasıl Yapılır?
Stratejik iletişim çalışmalarına en çok ihtiyaç duyulan alanlardan biri de lansman çalışmalarıdır. Yeni bir ürün piyasaya sürülürken veya mevcut bir ürün güncellemelerle
Stratejik iletişim çalışmalarına en çok ihtiyaç duyulan alanlardan biri de lansman çalışmalarıdır. Yeni bir ürün piyasaya sürülürken veya mevcut bir ürün güncellemelerle
Teknolojinin hayatımızdaki artan etkisi ve web’in interaktif kullanımının yaygınlaşmaya başlamasıyla markalar için kullanıcı tarafından oluşturulan içerik; UGC olarak da bilinen kavram, önem
FMCG (hızlı tüketim ürünleri) grubunda yer alan markalar için hedef kitlesi ile kurduğu iletişim satış noktasında da devam etmektedir. Satış noktasında hedef
Pazarlamacıların odağında yer almaya başlayan ve gelecekte de hedefleme konusunda dikkate alınacak jenerasyonu oluşturan Z kuşağını etkilemek için beklentilerini ve içgörülerini yakalamak
Markalar için yepyeni bir pazara dönüşen ve özellikle küçük işletmeler için bir satış platformu haline gelen Instagram, reklam ile satışı artıran en
Pazarlamadaki en basit kurallardan biri; bir marka popüler olarak görüldüğünde onu satın alan insan sayısının arttığıdır. Bu nedenle reklam ve medya planları
Pandemi döneminde mutlu kalmak mümkün mü? COVID-19 milyarlarca insanın hayatını alt üst etti. TÜİK’in yayınladığı rapor da dahil olmak üzere, 100’ün üzerinde
Pandemi öncesi dönemde ajansa gelen müşterilerimiz için iletişim çalışmaları hazırlarken odaklandığımız gündemler, sınıflar ve kuşaklar belliydi. 5 yıl sonra gelecek kuşaklar için
Dijital dönüşümü pandemi şartlarıyla beraber hızlı şekilde yaşamaya başladık. Bu dönüşümün hayatımıza getirdiği, varlığını iyiden iyiye her birimize hissettirdiği kavramlarla da tanıştık.
Teknolojinin hızlı yükselişi ile birlikte ölçümlenebilir olan hiper kişiselleştirilmiş dijital pazarlama mesajları, tüketicilerin ilgisini kolayca çekmenin avantajlı bir yolunu sunmaya başladı. Tüketicilerin