
LinkedIn’de Etkili İçerik Nasıl Oluşturulmalıdır?
Sosyal medyanın, markaların potansiyelini geliştirmesindeki etkisi giderek büyürken zorlu bir rekabet ortamının da ortaya çıkması kaçınılmaz oldu. Her mecrada farklı adımlar izlenmesi
Sosyal medyanın, markaların potansiyelini geliştirmesindeki etkisi giderek büyürken zorlu bir rekabet ortamının da ortaya çıkması kaçınılmaz oldu. Her mecrada farklı adımlar izlenmesi
İletişim çalışamalarını başarı ile yürütmek isteyen reklamcıların; gündemi, pazarlama dinamiklerini, yaratıcı çalışmaları vb. pek çok konuyu aynı anda takip etmesi gerekiyor. İletişim
Dijital platformların son yıllardaki hızlı yükselişi ile kullanıcıların ilgisi ve beğenisi ağırlıklı olarak video içeriklere doğru yönelmeye başladı. Farklı ve kapsamlı iletişim
Pandeminin getirdiği ekonomik koşullar, iletişim ve reklam çalışmalarının odağını ‘‘satın alma’’ olarak yeniden belirledi. Haliyle satın alma davranışı, tüketicinin satın alma yolculuğu
Yoğun bir aşılanma programının uygulandığı 2021 yazından sonra bu Eylül’de okullar açılıyor, toplantılar yüz yüze yapılmaya başlanıyor. Ofisler tekrar ekipleri bir araya
Teknolojinin marka iletişiminde etkin kullanımı ile artan rekabet ortamında, markalar potansiyel hedef kitleyi yakalamak ve tutundurmak için pek çok yolu denemeye başlıyor.
Online itibar yönetiminde markaların üzerinde büyük bir etkiye sahip olan sosyal medya, kriz yönetimi açısından da önem taşımaktadır. Bilgi akışının hızla sağlandığı
Son dönemlerde markaların, siyasetçilerin ve araştırmacıların gözü kulağı Z kuşağının üzerinde olmaya başladı. Büyük toplumsal değişimleri yapabilecek güçte olan z kuşağının potansiyel
Dijitalleşme ve yeni reklam mecralarının karşımıza çıkması bazı durumlarda çok etkili olabilecek doğrudan pazarlama tekniklerinin küçümsenmesine neden olabiliyor. Ancak özellikle B2B çalışan
Sosyal medyada fark yaratan bir marka olmak ve etkileşim sağlamaya yönelik taktikleri ustalıkla uygulamak için eylem çağrısı; Call to Action olarak da