
Pandemi Döneminde Reklam Kesintisi Yapmak Kârlı mı?
Ekonomik durgunluğun olduğu, belirsizliklerle baş başa kalındığı veya daha önce hiç deneyimlenmemiş tehdit anlarında şirketler reklam yatırımlarını geri çekme konusunda istekli davranır.

Ekonomik durgunluğun olduğu, belirsizliklerle baş başa kalındığı veya daha önce hiç deneyimlenmemiş tehdit anlarında şirketler reklam yatırımlarını geri çekme konusunda istekli davranır.

Dijital pazarlamanın her gün değişen dinamiklerine rağmen hala en çok dönüşüm elde edilen stratejilerinden biri; e-mail pazarlama. Peki, gönderdiğiniz mailler ne kadar etkili?

İmajın bir marka için ne kadar önemli olduğunu ve tüketicilerin markaya bakışını nasıl belirlediğini bir önceki blog yazımızda ele almıştık. Peki, eğer

Dijital pazarlamayı öne çıkaran en önemli kriterlerin başında ölçümlenebiliyor olması gelmektedir. Dijital pazarlama alanında hedeflediğiniz aksiyonları elde etmenizi sağlayacak güçlü operasyonlardan biri

Pek çok marka tüketicinin zihninde nasıl bir iz bıraktığına göre değil tahmin ettiği izlenime göre pazarlama hamleleri yapmakta ve bu durum iletişim

Dijitalleşme ile birlikte pazarlama faaliyetlerinde başrole yerleşen içerik; markaların, hedef kitlenin ilgisini çekmek için kullandığı en güçlü araçlardan biri oldu. Hızla tüketilen

Kategorize hale gelen pazarlama yöntemlerinden kurtulmanın ve hedef kitle zihnine erişmenin, ayırt edilmenin yollarından biri de markaya özgü stil geliştirmektedir. Reklamın etkisini

2000’li yıllara giriş yapmamızla birlikte gittikçe dijitalleşen dünyada reklam çalışmaları da dijital çağdan büyük ölçüde etkilendi. Geleneksel reklam anlayışının karşısında büyük kitlelere

Pek çok reklam veren, hedef kitlesi ile iletişim kurarken mesajlarını ciddiyetle vermek ister ancak reklam ajanslarının zıpır(!) gençleri işin için mutlaka mizah

Dijital dünya içerisinde konumlanan markalar; hedef kitle ile çevrimiçi etkileşim sağlayabilme fırsatı yaratırken marka ile kitle arasındaki mesafeyi en aza indirerek doğrudan