Şirketler Neden LinkedIn’de Yer Almalıdır?

İş dünyasının profesyonellerine özel bir deneyim sunan; LinkedIn, dünya üzerinde kullanılan en geniş iş ağı olarak popülerliğini ve kullanıcılarını her geçen gün artırıyor. Kişisel hesapların yanı sıra her ölçekten şirketin de işletme hesabı ile varlık gösterdiği LinkedIn; günümüzdeki olmazsa olmaz platformların başında geliyor. 

Geniş bir network ağı oluşturmak, iş ilişkilerini güçlendirmek, marka imajını ve itibarını desteklemek, işe alım süreçlerinde bir insan kaynakları aracı görevi sunmak; LinkedIn’in şirketlere sağladığı faydaların başında yer almaktadır. Diğer sosyal medya platformlarından farklı olarak profesyonelleri ağırlayan LinkedIn’de şirketler neden yer almalıdır, bu içeriğimizde ele aldık. Gelin birlikte göz atalım:

Güçlü Marka İmajı

Linkedin; şirketlerin arama motoru sonuçlarında çıkan ve şirkete dair tüm bilgilere ulaşılmasını sağlayan, web sitesi gibi gerekli bir mecra olarak dikkat çekiyor. Özet bilgilerin yer aldığı, şirketin tanıtımını güçlendiren bilgilerle oluşturulmuş eksiksiz bir işletme profili; aynı zamanda güçlü bir marka imajının oluşturulmasını sağlayan adımlardan biridir. Profesyonel iş ilişkileri üzerine kurgulanan LinkedIn’de yer alan şirketler, marka bilinirliğini artırarak marka itibarını güçlendirmektedirler. Güncel ve aktif bir işletme profili yaratılarak markaların dijitaldeki yüzü olan LinkedIn’de öne çıkılabilir, marka imajı profesyonel kimlik ile desteklenebilir. 

Kurum Kültürünü Yansıtma İmkanı

Şirketlerin gücünü artıran kurum kültürünü yansıtmak ve içeriklere entegre ederek paylaşımlar aracılığıyla hedef kitleye aktarmak için LinkedIn; en doğru mecraların başında geliyor. Şirketi oluşturan ögeleri tanıtmak ve sahip olunan kurum kültürü ile güçlü bir imaj sergilemek adına şirketler, LinkedIn’in fayda sağlayan yönlerinden yararlanmalı, profesyonel görünümünü dijital profili ile desteklemelidir. 

Gelişmiş Network 

Marka ismini duyurmak, aynı ilgi alanına sahip kişilere doğrudan ulaşabilmek, iş ilişkilerini güçlendirmek ve geniş bir network oluşturmak isteyen şirketlerin adresi; Linkedin, tüm bu hedeflere kolayca ulaşmak için dijital bir araç olarak kullanılıyor. Markanın etrafında bir topluluk kurabilme fırsatı sunan ve daha çok insana ulaşılabilmesine imkan tanıyan LinkedIn; doğru adımlar uygulanarak kullanıldığında şirketin görünürlüğünün artırılmasını sağlamaktadır. Görünürlüğü artan bir şirket profili, bu duruma paralel olarak iş imkanlarını genişleterek büyüme gösterebilmeyi garantilemektedir.

İşe Alım Süreçlerinde Yeni Bir Kanal; Linkedin

Geleneksel yöntemlerin popülerliğini yitirmeye başladığı dijital çağda; işe alım süreçleri ve insan kaynakları politikaları da bir değişim süreci içerisine girdi. İş yaşamına dair paylaşım ve etkileşim odağında şekillenen LinkedIn; şirketlerin işe alım süreçlerinde bir insan kaynakları aracı olarak öne çıkmaya başladı. Şirketler, personel alımlarını gerçekleştirmek ve potansiyel adaylarına ulaşmak için artık gittikçe profesyonelliğini artıran bu platformu kullanmakta; iş ilanlarını LinkedIn üzerinden duyurmaktadır. 

Fark yaratan yönleriyle şirketler için en avantajlı sosyal medya platformlarından biri olan LinkedIn’e dair zengin bilgilerin yer aldığı “LinkedIn’de Organik Erişim Nasıl Sağlanır?” başlıklı içeriğimiz de ilginizi çekebilir. 

Profesyonellerin yer aldığı iş dünyasını, dijital mecrada buluşturan LinkedIn yönetimi hakkında bizimle iletişime geçebilir, işletme profilinizin gelişimi için doğru bir adım atabilirsiniz. 

Dwt Mandalina / Dilşat İldiz / Reklam Yazarı

Yorum Bırakın