
Müşterilerinizi Ne Kadar İyi Tanıyorsunuz?
İşletmelerin temelini oluşturan müşteriler, marka yolculuğunu başarıya götüren temel yapı taşıdır. Günümüzde müşteriye dair veri ve datalara yönelen, bilgi sahibi olmayı amaç

İşletmelerin temelini oluşturan müşteriler, marka yolculuğunu başarıya götüren temel yapı taşıdır. Günümüzde müşteriye dair veri ve datalara yönelen, bilgi sahibi olmayı amaç

Reklam veren tarafında kurumsal iletişim bölümü olan; tanıtım/reklam, pazarlama, halkla ilişkiler alanında profesyonel destek alan, köklü sektör lideri diyebileceğimiz dominant markaların dönem

Dijital dünyanın dinamiklerini yorumlama şansı sunan ve tüm dünya genelindeki dijital verilere dair zengin içeriklerden oluşan We Are Social Digital Report 2021

Zoomers, Gen Tech, Dijital Yerliler ve Z Kuşağı olarak isimlendirilen bir hedef kitle son zamanların en popüler gündemlerinden birini oluşturuyor. Kırılma noktalarının

Sosyal medyanın hayatımızın ayrılmaz bir parçası olduğu dijital çağda, girişimcilik ruhuyla harekete geçen küçük işletmeler için sektörde farklılaşmayı mümkün kılan en etkin

Dijital çağda her gün sayısız içerikle karşılaşırken okumak ya da okumamak arasındaki seçimi yaptıran en önemli nokta, başlık seçiminin etkileyiciliği oluyor. Milyonlarca

Ekonomik daralmaların, öngörülemezliğin veya kurumun finansal sorunlar yaşamasının faturası genellikle iletişim ajanslarına kesilir. Bazı markalar böyle zamanlarda iletişim çalışmalarını ajansla değil inhouse

Etkili bir pazarlama iletişiminin temelinde yer alan ikna etme prensibi, marka için pek açıdan kazanım sağlayan en önemli faktörlerin başında gelmektedir. İkna

Strateji doğası gereği yaratıcı uygulama öncesi bir basamak olduğu için genellikle işlevi ve önemi kolaylıkla anlaşılamamaktadır. Oysaki strateji hem müşterinin hem de

Dijital dünyanın sunduğu çevrimiçi ortamda her an karşımıza çıkabilen, fikirleri ile takipçisi olan binlerce kişiyi etkileyebilme gücüne sahip, sosyal medyada görüşleri ve