Geleceğin Alfaları

Bundan birkaç yıl önce pazarlama dünyasının odağına yerleşmeye başlayan Z kuşağı, pandemi sonrası yeniden dikkatleri üzerine çekmeye başladı. Marka yöneticileri olarak bildiğiniz

Devamı »

Yeni Normal Döneminde Tüketicileri Anlamak

Pandemi Market Alışveriş, Alışkanlıklarını Nasıl Etkiledi, Tüketiciler Online Alışveriş Yapmaya Alıştı mı?  Koronavirüs sınırlamaları ve hijyen kaygısı alışveriş alışkanlıklarına da yansıdı. Tüketiciler

Devamı »

Marka Birleşmelerine Genel Bakış

Aynı sektöre ait farklı markaların ortaklıkları; daha etkin pazarlama yönetimi, kaynakların verimli kullanılması ve güç birliği yapılması gibi avantajlı yönleri olduğu için

Devamı »