İletişim Ajanslarının Yeni Mottosu

‘‘ Ne Kadar Mobil O Kadar Verimli’’

Mobil cihazlar ve dijitalleşme sadece toplumsal süreçleri etkilemekle kalmadı, iş yapma şeklimizi ve çalışma düzenimizi de değiştirdi, geliştirdi.

Özellikle pandemi sırasında mobilleşmeyen şirketler bile dijitalleşerek iş yapış şekillerini değiştirdi. Bu radikal ve hızlı değişim hem bireysel hem de kurumsal açıdan verimlilik artışını da beraberinde getirdi.  

İletişim Teknolojilerini En İyi Şekilde Kullanan Ajanslar Kusursuz Hizmet Vermeye Devam Etti

İletişim teknolojileri ile birlikte mobilleşen çalışanlar şirket ve kurumların en önemli stratejik kaynaklarından biri haline geldi. Pandemi gibi olağanüstü bir durumla karşılaşan iş dünyasında bu stratejik değeri koruyan şirketler ve ajanslar, kusursuz şekilde hizmet vermeye devam ederken kârlılık oranlarını korudu. Ev-ofis-müşteri üçgeninden uzaklaşılması tüm acil durumlarda hızlı tepki verilmesini sağlarken müşteri memnuniyeti ve çalışan mutluluğu da sürecin beraberinde geldi.

Mobilleşmenin Verimliliğe Etkisi 

İş dünyasına mobilleşmenin oyuncu olarak dahil olmasının verimlilik anlamında pek çok katkısı bulunuyor. Elbette bunun birden fazla nedeni var. Bunlardan biri ekiplerin her an ve her yerden iletişim içinde olabilmeleri, bilgiye kolayca erişebilmeleri ve kendi çalışma ortamlarını oluşturabilmeleri. Ancak mobilleşmenin kurum verimliliğine en önemli etkisini çalışanların ve müşterilerin kurum hakkındaki olumlu düşünceleri oluşturuyor.

EIU tarafından yapılan Mobility, Performance and Egagement araştırması gösteriyor ki; iyi bir mobil strateji benimseyen ve uygulayan şirketler sadece verimliliği artırmakla kalmıyor çalışanların şirkete bağlılığını ve performansını da artırıyor. Böyle şirketlerde çalışanlar kendilerini daha üretken, yaratıcı, mutlu ve adil olarak tanımlıyor.

Peki, mobilleşmenin getirdiği verimliliği şirketler yaşamak için neler yapmalı? 

Genel olarak önerilen konu başlıkları şu şekilde karşımıza çıkıyor;

Dijital Bağlam: Mobilde işinizi ilgilendiren trendleri takip edin.

Dijital Fırsatlar: İşinizi geliştirecek adımları mobil teknoloji trendleri doğrultusunda atın.

Dijital Tehditler: Mobilleşmenin işinize getirebileceği zararları, etkilenecek süreçleri belirleyin.

Dijital Yeterlilik: Altyapınızı gözden geçirin, dijitalleşme için uygun ekipmanlara, ağlara ve yardımcı teknolojilere sahip olduğunuzdan emin olun.

Dijital Sinerji: Şirketinizin ve iş modelinizin geçireceği değişime paydaşlarınızın nasıl baktığını öğrenin. Bunu yaparken çalışanlarınızın ve müşterilerinizin beklentilerini ön plana alın.

Dijitalleşme ve mobil çalışma yöntemleri ile ilgili daha fazla bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz!

Dwt Mandalina / Ayşegül Baysal / Dijital Stratejist

Yorum Bırakın