Markalarımıza Neden Açık Hava Mecrasını Öneriyoruz?

İletişimciler olarak her zaman markalarımızın göz önünde olması, doğru zamanda ve doğru yerde mesajını ulaştırabileceği mecralarda yer alması için çalışıyoruz. Elbette her markanın hedef kitlesi, ticari hedefleri, felsefesi farklı olabiliyor ve önerilen mecra da buna göre şekilleniyor. Ancak biz pazarı Ankara olan markalar için açık hava mecrasını büyük bir çoğunlukla öneriyoruz. Özellikle gıda/ hizmet sektöründe faaliyet gösteren markalarımız için ideal bir mecra oluyor, yıllar içinde satışlara çok iyi dönüşler aldığını da gözlemlediğimiz bu mecrayı markalarımıza önermemizin temelde birkaç farklı nedeni bulunuyor.

Açık Havada Büyük Kitlelere Ulaşma İmkanı Vardır

Şehrin işlek ve trafiği yoğun lokasyonlarında yer alan açık hava reklam alanları sayesinde markalar büyük kitlelere ulaşabilir, reklamlar otomatik olarak kendilerini kitleye sunar ve bunu yaparken hedef kitleyi rahatsız etmez; izlediği diziyi bölmez, reklam süreleri ile sıkmaz.

Açık Hava Mecrası Bütçe Dostudur

Ulaşılan kitle, mesaj sıklığı ve maliyet kıyaslandığında açık havanın markalar için bütçe dostu olduğu söylenebilir. Markanın bütçesine göre farklı seçenekler sunan bu mecra bu anlamda avantajlıdır.

Açık Havada Yaratıcılığın Sınırları Gökyüzüdür

Hem kitlenin ilgisini hem de tüm şehrin bakışlarını üzerine çekmek isteyen markalar için açık hava yaratıcılıkta sınır koymaz. Açık hava farklı formlarda, tasarımlarda ve çözümlerle mesajın yaratıcılıkla sunulması, hayatın içinde yer alınması için markalara alan tanır.

360 Kampanyaların Etkisini Güçlendirir

TV’de, radyoda ve dijitalde yer alan kampanyaların mesajlarını pekiştiren açık hava tüketici için hatırlatıcı olarak markaya fayda sunar.

Akıllı Şehirleşmeye Markaları Dahil Eder

Teknolojinin gelişmesi ve akıllı şehirlere duyulan ihtiyacın artması ile birlikte açık hava reklamlarına dahil olan inovatif çalışmalarla markalar kendilerine yeni bir alan yaratabilir, bölgesel yönetimlerle iş birliği yaparak konumlandırmalarını güçlendirebilir.

Açık hava mecrasının sayısız avantajı bulunuyor, eğer siz de markanız için bu avantajlardan yararlanmak istiyor ancak nereden başlayacağınızdan emin olamıyorsanız profesyonel bir destek alabilirsiniz.

Dwt Mandalina / Ayşegül Baysal / Dijital Stratejist

Yorum Bırakın