15 yılı aşkın süredir iletişim partneri olarak her adımını birlikte büyüttüğümüz markamız Payna Grup; bugün, Türkiye’de 100’ün üzerinde mağazası ile ustalık eseri lezzetlerini hedef kitlesiyle buluşturuyor. Erciyes Börek, Pastannecim, Dilim Börek, Musluoğlu Baklava ve son olarak hayata geçirdiği Payna Baklava markaları ile gıda sektörünün lider oyuncusu olma hedefini sürdüren Payna Grup’un; iletişimin her alanında yanında yer alıyoruz.
Türk mutfağının geleneksel lezzetlerinden baklava ve börek ikilisi ile yarattığımız hamaratlık algısını; Erciyes Börek’in iletişim çalışmalarına taşıyarak ses getiren kampanyalara imzamızı attık. “Ustalık eseri” mottosu ile lezzeti odağımıza aldığımız kampanyamız için afişlerden kutu ve ambalaj tasarımına, etiketten karton çantaya tüm tanıtım materyallerini sürecin bir parçası haline getirdik.
Lezzet dolu 17 yılı geride bırakan Erciyes Börek markamızın yıl dönümüne özel gerçekleştirdiğimiz kampanyamızda; satış odaklı stratejilerden beslenerek ve Ankara markası içgörüsünden ilerleyerek dikkat çeken iletişim çalışmaları ile hedef kitlemizi harekete geçirmeyi başardık. Zihinlerde köklü bir Ankara markası olarak yer edinirken yüksek satışlarla motivasyonumuzu artırdık.
İsim çalışmasından logo tasarımına, kurumsal kimlik materyallerinden çatı slogana, araç giydirmeden mağaza içi uygulamalara; yaratıcı ekibimizin baştan yarattığı Pastannecim markamız için 2013’ten bu yana keyifle çalışmaya devam ediyoruz. Özel günlerin aranan lezzetine dönüştürdüğümüz güçlü marka algısı ile Pastannecim’i, Ankaralıların zihninde ve kalbinde özel bir yere taşıdık. Artan şube sayıları ve rekor kıran satışları ile iletişim sürecimizi taçlandırdık.
Ankara’nın en özel iki markası olan Erciyes Börek ve Pastannecim’in birleşme serüvenini iletişim çalışmalarımızla destekledik. İki markanın birleştiği şubelere özel tüm tanıtım materyalleri, yaratıcı ekibimizin hünerli ellerinden çıktı. Birleşmeye özel satış odaklı indirim kampanyaları ile markamızın etki alanını genişletmeye devam ettik.
Son olarak Payna Grup’un Türkiye genelinde ses getiren, yepyeni markasının doğuşuna tanıklık ettik. Tek dilimlik baklava sunumu ile yenilikçi bir ürün olarak pazardaki rakiplerinden ayrışan Payna Baklava’nın iletişim süreçlerine yaratıcı yaklaşımımızla yön veriyor, marka algısını geniş kitlelere benimsetme hedefi ile ilerliyoruz.