EASY SMEAR

Kadın sağlığı alanında hem son kullanıcıya hem de sağlık profesyonellerine yönelik geliştirilmiş inovatif tasarımlı ve pratik kullanımlı testler sunan Easy Smear’in yeni iletişim ajansıyız. Smear, HPV ve cinsel hastalık testlerini kişinin kendi konfor alanında uygulamasını sağlayan yenilikçi markamız için detaylı hedef kitle analizi yaparak kullanıcı içgörülerini yakaladığımız dijital iletişim kampanyası oluşturduk.

Yaratıcılığımızı besleyecek güçlü bir iletişim stratejisi oluşturmak için One Dose Health’in varlık nedeninden hedeflerine, kapsamlı hedef kitle analizlerinden marka vaadine uzanan çalışmaları tamamladık. Markamızın benzersizliklerini keşfettiğimiz analizler sonucunda “Sağlıkta Yeni Bir Dünya” çatı sloganını belirledik.

Araştırmacı, meraklı, pratik, bilinçli, yenilikçi olarak tanımladığımız hedef kitlemize; inovatif Easy Smear ürünlerimizle “güç ve destek” sunduğumuzu vurgulamak adına kampanyamızı “Sağlık takibinde yanında” sloganı üzerinden kurguladık.

Easy Smear’in sosyal medyadaki iletişim dilini oluştururken uzmanlık sahibi, sorumlu, empatik ve farkındalık odaklı bir marka konumlandırması ile yola çıktık. Hedef kitlemizin içgörülerinden ilham alarak oluşturduğumuz içeriklerde kullanıcı ve marka arasındaki bağı güçlendirmeyi hedefledik. Bilgi odaklı veriler kullanarak sosyal medya konseptlerimizde; kadın sağlığına yönelik bilinç oluşturan, dikkat çekici içeriklere yer verdik.

Sorumlu ve yüksek farkındalıklı marka kimliğimizi, dönemsel kampanyalarla dijital mecralarda kullanıcıların karşısına çıkardık. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel indirim kampanyamızda “Güçlü kadınlar, sağlıklı yarınlar” mottosu ile Easy Smear’i, toplum sağlığında sorumluluk alan bir marka olarak konumlandırdık.

Yorum Bırakın