Dünyanın farklı yerlerini keşfetmekten keyif alan ve seyahat ettiği ülkelerin yerel tatlarını konuklarıyla buluşturmak isteyen The Cork Gastropub’ın kurucuları, bu hayali gerçekleştirmenin mutluluğunu 2017 yılından beri DWT Mandalina ile yaşıyor.
MARKAMIZ İÇİN
Hem konvansiyonel hem de dijital mecralarda hazırladığımız iletişim çalışmalarıyla seslendiğimiz
Kitlenin takipte kalmasını sağlıyor, zihinlerinde keşfetme isteği uyandırıyor, satın alma davranışını tetikliyoruz.
The Cork’un marka imajına genç ve dinamik bir kimlik kazandıran; muzip, eğlenceli ve yaratıcı iletişim çalışmalarımız; 2018 Kırmızı Ödülleri’nde “Basında En iyi Kampanya” Kategorisi’nde” 2018 Kristal Elma Bölge Ödülleri’nde ise “Basında En İyi Tek Mecralı Kampanya Kategorisi’nde” ödüle layık görüldü.
İletişimin her alanında pek çok başarıyı birlikte yaşadığımız markamızla yeni hedefleri gerçekleştirmek için yaratıcılığın sınırlarını zorlamaya devam ediyoruz.