Türkiye’de 36 ilde 59 şubesiyle hizmet veren Öncü Döner’in 2018 yılından bu yana iletişim partneriyiz. Peki, bu süreçte markamız için neler yaptık? Öncelikle dijital strateji ekibimizin analizlerini, araştırmalarını ve öngörülerini temel alarak markamızın pazarlama ve iletişim faaliyetleri için yol haritamızı belirledik.
Devamında ise Öncü Döner’in pazardaki konumunu daha da ileriye taşımak ve hedef kitle çeşitliliğini artırmak amacıyla markamızın kimliğini ve vizyonunu yeniledik. Daha samimi, daha içten, daha esprili bir marka profili yaratarak iletişim çalışmalarımızı “Milyonlar Tadına Müptela” sloganı üzerine kurguladık.
İçgörüyü yaratıcılıkla buluşturan çarpıcı
iletişim çalışmalarımızla 2018 yılında
Kristal Elma Bölge Ödülleri’nde
Basında En İyi Hizmet Kategorisi’nde
ödül almanın mutluluğunu bu kez
Öncü Döner ile yaşadık.
Sosyal medyada oluşturduğumuz iletişim diliyle markamızın hikayesini bir şöhret hikayesine dönüştürdük. Paylaştığımız her içeriğin takipçilerimiz tarafından gülümseten yorumlar almasını, beğenilmesini, paylaşılmasını sağladık. Orijinal bir mizah anlayışını markamızın ürünlerine entegre ederek hitap ettiğimiz milyonların sempatisini kazandık, gıda sektörünün en özgün en eğlenceli iletişim konseptini yarattık.
İletişimin her alanına taşıdığımız renkli konseptimizi, Öncü Döner’in şubelerine de taşıyarak sıfır bütçe ile etkili geri dönüş alan reklam mecraları tasarladık.