MARKALAMA - İLETİŞİM

MAMÜL

Rasyonel büyüme hedeflerini güçlü yatırımlarıyla gerçeğe dönüştüren Abacı Group’un bir markası olan Mamül için hazırladığımız yaratıcı çalışmalarla Kırmızı’nın Bölge Ödülleri Kategorisi’ni açtığı ilk yıl, Basında En İyi Perakende Ödülü’nü aldık. Markamızın paket servisi hizmetini ilan eden bu çalışmalar, yazar ve tasarım ekibimizin uyumundan doğan kollektif yaratıcılığın güzel bir örneği olarak ajans portfolyomuzda yerini aldı.

Butik pastaları ile özel hissedilen her ana eşlik etmek isteyen, konuklarına mutlu anlar yaratmak için üreten, tatlı aşkını maharetleriyle harmanlayan Mamül’ün markalaşma sürecini; yaratıcı kültürümüzü işletme bakış açısına entegre eden dinamik ekibimiz 2011 yılında yönetti.

Marka stratejisini saha deneyimlerinden ve dataların gücünden faydalanarak ele alan,

sahici içgörülere odaklanarak güzel hikâyeler yazan, tüketici algısını tasarımın gücü ve kapasitesiyle yönlendiren yaratıcı ekibimiz; Mamül’ün kurumsal kimlik çalışmalarından ambalaj uygulamalarına kadar uzanan geniş bir iş aralığında yeteneklerini ve üretkenliğini başarıyla sergiledi.

Ticari büyümenin yaratıcı düşüncelere bağlı olduğuna inanan markamız için hazırladığımız iletişim çalışmalarıyla Mamül’ün gıda ekosisteminde farklılaşmasını, iletişim kirliliği ve medya enflasyonu yaratan pazarlama uygulamalarının arasında ön plana çıkmasını sağladık.