Türkiye’nin dört bir yanından gelen 350 çeşit kahvaltılık ve piknik yelpazesindeki ürünleri ile tüketicilerini doğal, taze, sağlıklı ve keyifli sofraların etrafında birleştiren, MND Gıda çatısı altında bilinçli tüketimi misyon edinen Lokman’ın 2014 yılından bugüne daima yanında olduk.
Peki, markamızın iletişim çalışmaları için neyi, nasıl yaptık?
Yanlış varsayımların yanlış öngörüler doğuracağını biliyorduk, bu nedenle davranışsal bilimler alanında uzman olan strateji ekibimizle ile birlikte biriktirdiğimiz fikirleri hızlıca filtreleyerek, yeni pazarlama dilimizi memleket içgörüsünden ilham alarak yarattık. Üretim heyecanına, hayallerine, hedeflerine ortak olduğumuz Lokman’ın ilk iletişim konseptini “Kahvaltısıyla Meşhur Lokman” söylemi üzerine kurguladık. Zengin ürün çeşitliliği ile alanında liderlik bayrağını taşıyan markamız için tasarladığımız iletişim çalışmalarıyla memleketinin doğal lezzetlerine özlem duyan büyük bir kitlenin, marka tercihini Lokman’dan yana kullanmasını sağladık.
Hangi reklamlar için medya harcaması yapılacağı, hangi paketlerin ve promosyon malzemelerinin satışları artıracağı, hangi yeni ürünlerin pazarlamasına öncelik verileceği gibi pek çok konuda sürekli fikir alışverişi yaptığımız markamızla sadece revizyon süreçlerinde veya brif’lenme dönemlerinde bir araya gelmedik, tüm pazarlama süreçlerinde doğru kararlar almasına da destek olduk.
2019 yılında ise yazar ekibimizin güçlü kalemlerinden çıkan “Her Lokmasında Lezzet” mottosu ve yarattığımız yeni tasarım dili ile markamızın imajını daha modern daha minimal bir görünüme kavuşturduk. Hazırladığımız ambalaj çalışmaları ve yarattığımız yeni pazarlama dili ile markamızı televizyondan dergiye kadar pek çok mecraya başarıyla taşıdık.