Farklı ülkelerin topraklarında büyüyen yetenekli şeflerin tariflerini kavanozlara sığdıran Chefs&Jars’ın markalaşma hikayesine çağın ve kitlesinin gereksinimlerine uygun yaratıcı reklam çözümleri sığdırdık.
Kalabalık sofraların etrafında uzun uzadıya muhabbet ederek yemek yemeyi seven, alışkanlıklarını gelenekselleştiren, farklılıkları kolay kabullenemeyen bir kültürün ön plana çıktığı bu coğrafyaya dünya mutfaklarını kavanozlarla sunan Chefs&Jars, önündeki iletişim engelini kırmak için bizimle iş birliği yaptı.
Peki, biz bu engeli aşmak için neler yaptık?
Yaptığımız ilk iş; hedef kitlemizin davranışlarını, motivasyonlarını ve içgüdülerini anlayarak bir iletişim stratejisi geliştirmek oldu. Bu kapsamda markamızın ihtiyaçlarını en ince ayrıntısına kadar analiz ederek hedef kitlesiyle doğrudan iletişime geçebilecekleri reklam mecraları sunduk, farklı kültürleri keşfetme isteği uyandıran web site içerikleri ürettik,
Ürünlerin çekiciliğini artıran ambalaj ve menü çalışmaları tasarladık, sosyal medya platformlarında kullanıcıları harekete geçiren iletişim çalışmaları hazırladık ve çok daha fazlasını yaptığımız bu sürecin sonunda markamızla kitlesinin samimi ve keyifli bir diyalog kurmasını sağladık.