İLETİŞİM ÇALIŞMASI

MİR SİGORTA

Müşterileri için sadece hasar ödeyen bir sigorta şirketi olmanın ötesine geçerek “çözüm ortağı” olmaya çalışan, zengin çözüm yelpazesi ile toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olmak vizyonuyla faaliyetlerine yön veren Mir Sigorta ile 2015 yılında proje bazlı çalışmaya başladık. Bu süreçte ağırlıklı olarak yaratıcı reklam uygulamaları çerçevesinde fikir ürettik, ürettiklerimizi ise doğru mecralara taşıyarak esas kitlemiz ile iletişime geçtik.

Her dönem gişe yapan felaket temalı filmlerin senaryolarından, babasına tatlı bir sürpriz yapmak isterken masrafa neden olan çocukların hikayesinden, tatile giderken gözü arkada kalan bireylerin içgörüsünden, hayatın içinden ve gerçekliğinden izler barındıran pek çok yaratıcı iletişim çalışmamızla markamızın hem ajansımızla hem de hedef kitlesi ile olan bağını güçlendirdik.

Peki, bir iletişim ajansı olarak markamıza hangi alanlarda nasıl destek olduk? Markamızın faaliyet gösterdiği sektörün durgunluk dönemlerini fırsat olarak değerlendirerek medya bütçesini akıllı hamleler yaparak yönettik, pazarın konjonktürüne uygun olacak şekilde Mir Sigorta’yı farklılaştıracak etkili iletişim uygulamalarını hayata geçirdik.

Tüm bunların yanı sıra markasıyla kenetlenen, deneyimli, donanımlı ve kabiliyetli ekibimizin 2016 yılında hazırladığı çarpışma ilanları, dünyanın en başarılı reklam çalışmalarına yer veren Ads of the World‘de yayınlandı. Ajansımızın sunduğu stratejik ve yaratıcı yaklaşımlar sayesinde markamızın iletişim tarihine yeni başarılar ekledik.