İLETİŞİM ÇALIŞMASI - KAMPANYA

ANKARA
SHOPPING FEST

Ankara Ticaret Odası’nın; Kültür ve Turizm Bakanlığı, Kalkınma Bakanlığı, Ankara Valiliği, Ankara Büyükşehir Belediyesi ile birlikte düzenlediği Ankara Shopping Fest-Ankara Alışveriş Festivali’nin 2014 yılındaki iletişim çalışmalarını, yeteneklerine ve reklam vizyonuna hayranlık duyduğumuz yaratıcı ekibimiz gerçekleştirdi.

Ancak projenin iletişim ajansı olmak kolay değildi. Organizasyonun reklam çalışmalarını yürütebilmek için diğer ajanslarla kıyasıya rekabetin yaşandığı bir süreç yaşamamız gerekti; yaratıcılığın, yeteneklerin ve fikirlerin yarıştığı bu heyecan dolu serüveni birincilikle tamamlayarak Ankara alışveriş festivallerindeki en iddialı çalışmayı hayata geçirdik.

Başkenti marka şehir haline getirmeyi hedefleyen ve şehirler arasındaki turizm pastasından büyük payı kapmak için başlatılan organizasyonun iletişim çalışmalarında, tatil içgörüsünü esas alarak “Şimdi Ankara’da Olmanın Tam Zamanı” söylemini geliştirdik. 

Hedef kitlemizin anı biriktirmesi, keyifli zaman geçirmesi ve sıra dışı bir deneyim yaşaması için davetkâr, harekete geçiren, deneyimleme dürtüsünü canlandıran bir iletişim tonu belirledik. Festivalin reklam söylemini görsel anlatımla da desteklemek adına projenin çeşitliliğini ve zenginliğini yansıtan pin ikonları tasarladık. Bu ikonlar çok kısa bir sürede festivalin reklam sembolü haline geldi, tüketici zihninde kalıcı bir yer edindi.

Açık havadan televizyona, alternatif mecralardan basılı uygulamalara kadar hedef kitlemizle temas kurabileceğimiz her alanda festivalin çekici ögelerini yaratıcılığımızla parlattık.

Ankara alışveriş festivallerinin tanıtımında bugüne kadar yapılmış en etkili en farklı çalışmayı üreterek; organizasyon süresince kente gelen turist sayısını artırdık, başkente en canlı günlerini yaşattık.