DWT Mandalina Reklam Ajansı - Ankara    

Satışa Dönüşen Reklamlar İçin 3 Temel Kural

Trendlerin dünyası markaların aleyhine değişiyor; teknolojinin gelişmesiyle beraber tüketiciler reklam bombardımanına maruz kalıyor. Eskisinin aksine en çok reklam yapan marka değil tüketicinin dünyasını en iyi anlayan markalar kazanıyor. Rekabetin her alanda tam gaz sürdüğü pazarda reklamlarınızı satışa döndürmek de gittikçe zor hale geliyor. Bu noktada bizlerin karşısına yanıtının profesyonellikle verilmesi gereken bir soru çıkıyor; reklamlarınızı nasıl satışın destekleyici haline getirebilirsiniz?

Vaat Ettiğiniz Değere Odaklanın

Reklamlarınızdaki konumlandırma satışlarınızı doğrudan etkiliyor; reklamınızda ürünün ne yaptığını ve kimin için olduğunu doğru şekilde açıklarsanız satışlarınız artacaktır. 

Konumlandırmanızı yaparken unutmamanız gereken nokta; insanların ürününüzü değil sahip olduklarında kendilerine anlatabilecekleri hikayeyi satın aldıklarıdır. 

Marka İmajını Geliştirmek İçin Çalışın 

Marka imajının hedef kitle için çekici olması satışları destekliyor. Bir yaşam tarzını anlatan ve farklı imgeler canlandıran marka imajları tüketicileri etkisi altına alır. Reklamlarınızı hazırlarken insanlarının markanız hakkında ne düşüneceğini değerlendirmelisiniz.

Büyük Fikri Bulun

Hedef kitlenizin dikkatini çekmek ve onların ürününüzü satın almalarını sağlamak için gereken bir diğer temel nitelikse büyük bir fikirdir. Eğer bu fikri bulamazsanız reklamlarınız gece geçen gemiden farksız olacaktır. Büyük fikirleri bulmaksa yaratıcılık kadar araştırmacı bir ruh da gerektirir.Yukarıda sıralanan 3 temeli gerçekleştirdiğinizde reklamlarınızın satışa dönüşme ihtimali artacak ve rakiplerinizden farklı bir konuma ulaşmanız kolaylaşacaktır. Eğer nereden başlamanız gerektiği konusunda emin değilseniz iletişimin her alanında uzmanlaşan bir tam hizmet ajansından destek alabilirsiniz.

Dwt Mandalina Reklam Ajansı / Ayşegül Baysal / Dijital Stratejist

Yorum Bırakın