|

Social

Dijital Strateji, Planlama ve Yönetimi

Bütünleşik iletişim stratejilerinin, son kullanıcıya en yakın alanı olan sosyal medya platformları kapsamında, marka imajının doğru bir şekilde temsili ile başlayan süreç; öncelikli olarak konvansiyonel kampanyalar ile eş zamanlı kampanya yönetimini, web sitesi ve çapraz sosyal ağ trafik yönetimini, direkt ve viral kampanya çalışmalarını kapsamaktadır. Son kullanıcı ile birebir iletişim sağlanan platformlardan edinilen mesaj ve bilgiler; markanın müşteri hizmetleri ve kalite departmanları ile koordineli olarak cevaplanmakta, geniş kapsamlı oluşabilecek kriz durumlarında, açıklayıcı içerik üretimi ile kitle müdahalesi sağlanmaktadır. DWT Mandalina, hedef kitlenizi göz önünde bulundurarak, markanızı olması gerektiği noktaya ve dile ulaştırmaktadır.

Hedef Kitle Analizi

Rakip Analizi

Etkileşim Stratejisi Geliştirme ve Yönetimi

Kampanya Geliştirme

Sosyal Medya Yönetimi

Nüfusun 76%’sını aşmış ve direkt erişimin merkezi olan sosyal medya platformları; bütçe/fayda doğrultusunda, özellikle 40 yaş altına erişimde en verimli alanlardır. Bu alanların etkin kullanımı ile konvansiyonele oranla çok daha geniş kitlelere seslenilebilinmekte, 360 derece iletişim kapsamında aktif bir şekilde akılda yer etmektedir. Aynı zamanda marka, güncel rakip durum takibi ile counter­kampanyalara karşı sürekli hazırlıklı tutulmaktadır.

Hesap Yönetimi

İçerik Yönetimi

Topluluk Yönetimi

Kriz Yönetimi

Sosyal Medya İtibar Yönetimi

Markanın, platformlar dahili etkileşim sürecinde son kullanıcı ve diğer kuruluşlar tarafından bahsedilmesi önemli olsa da, bu bahislerin takibi daha büyük önem arz etmektedir. Son kullanıcı, Türkiye standartlarında birincil olarak markayla iletişime geçmekten çok sosyal medya platformlarında konuyu dile getirme taraftarıdır. Bu durum, marka itibar ve imajı için ciddi riskler taşımakta, müdahale edilmediği durumda çığ etkisi yaratarak viral anti­kampanyalara dönüşmektedir. Konuya müdahale, kriz öncesi hazırlanılmış şekilde öngörülen etiket ve anahtar kelimeler, izleme (monitoring) araçlarımızla takip altına alınmakta ve ilk küçük kar topuna müdahale edilmekte, gerekli noktalarda kar topunu atan son kullanıcı ile iletişime geçilip konuya aracılık yapılarak çığ engellenmektedir.

Sosyal Medya İtibar Yönetimi Danışmanlığı

Monitoring Hizmeti

Online Müşteri İlişkileri Yönetimi